Sıkça Sorulan Sorular

1. POS’um Çalışmıyor

Sabit (masaüstü) POS kullanıyorsanız POS’unuzun elektrik bağlantı türüne göre telefon veya internet bağlantılarını kontrol ediniz. Bu kontroller sonucunda elektrik ve bağlantı sorununuz yoksa 0212-473 60 54 nolu menü veya 44 0724 telefondan 6 ve 1 nolu menü ile POS Destek Hattımızı arayarak 7 gün 24 saat destek alabilirsiniz.

2. POS’umu Nasıl kullanacağımı Bilmiyorum

0212-473 60 54 nolu telefondan 1 nolu menü veya 444 0724 nolu telefondan 6 ve 1 nolu menü ile POS Destek Hattımızı arayarak 7 gün 24 saat destek alabilirsiniz. POS kullanım kılavuzları için tıklayınız.

3. Çalışma Koşullarımı Bilmiyorum veya Değiştirmek istiyorum

Çalışma koşulları ile ilgili bilgi almak veya değişiklik yapmak için çalıştığınız Şubemizle iletişime geçebilirsiniz.

4. Ekstrelerim Düzenli Gelmiyor

Adres bilgilernizin hatalı veya eksik olması ekstrenizin düzenli ulaşmasını engeleyecektir. Bu nedenle adres bilgilernizi çalıştığınız Şubenize bildirerek güncelleyebilir dilerseniz aktif bir mail adresi vererek pdf formatında e-ekstre de talep edebilirsiniz.